سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی برای بسته بندی کیسه های پلاستیکی

 

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی برای بسته‌بندی کیسه‌های پلاستیکی دستگاه دوخت نایلون

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی (پایی)

دستگاه دوخت پدالی به وسیله‌ی یک پدال که در زیر پای کاربر قرار می‌گیرد راه اندازی می‌شود. ابعاد دستگاه دوخت پدالی معمولا بالای 120 سانتی متر است و وزنی در حدود 18 کیلوگرم دارد. دستگاه دوخت پدالی دارای شاخصه‌های تصویری و صوتی نیز می‌باشد و همچنین تایمر الکترونیکی قابل تنظیم دارد. همچنین در دستگاه دوخت پدالی قابلیت دوخت کیسه‌های حاوی مواد مایع نیز وجود دارد. این مدل در صنایع کوچک قابل استفاده است.

آخرین اخبار روز :

امروزه دستگاه‌های دوخت پلاستیکی وارد صنعت‌های بزرگ شده و شرکت‌های ساخت دستگاه‌های بسته‌بندی بزرگ مانند شرکت معتبر بوش را بر آن داشته تا این نوع دستگاه‌ها را در ابعاد بزرگ و با سرعت بسیار بالا تولید کند. دستگاه‌های دوخت پلاستیکی دیگر نیاز به دخالت انسان به صورت مستقیم ندارند و به وسیله موتورهای AC قدرتمند خود راه‌اندازی می‌شوند. برخی از دستگاه‌های دوخت پلاستیکی قابلیتبسته‌بندی تا تعداد 1200 عدد در دقیقه را دارند. این دستگاه‌ها دیگر تنها کیسه‌های پلاستیکی را بسته‌بندی نمی‌کنند و این روش بسته‌بندیبه انواع دیگری مانند کاغذ، الیاف بافته شده و بسته‌های دارویی نیر بسط یافته است.

 

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی برای بسته بندی کیسه

دستگاه پلمپ پلاستیک بسته بندی دوخت پلاستیک

مشخصات دستگاه پلمپ پلاستیک دستی رومیزی

دستگاه دوخت ریلی عمودی با کیفیت بالا

خرید اینترنتی دستگاه دوخت حرارتی پلمپ پایه دار

معرفی بهترین دستگاه پلمپ نایلون پلاستییک

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی برای بسته‌بندی کیسه‌های پلاستیکی

 

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک :

این نوع از دوخت به صورت دستی انجام شده و دستگاه‌های دوخت دستی طولی حدود 20 تا 100 سانتی‌متر و وزنی در حدود 3 کیلوگرم تا 5?5 کیلوگرم دارند. و دستگاه‌ دوخت دستی دارای شاخص‌های تصویری(LED) و صوتی نیز می‌باشد که زمان کافی برای پلمپ شدن کیسه بدون سوختن آن را برای کاربر مشخص می‌کند. این نوع دستگاه برای استفاده در انواع قنادی‌ها و فروشگاه‌های خشکبار و دیگر فروشگاه‌های کوچک ایده آل می‌باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک دستی:

از این دستگاه برای بسته بندی در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده می شود از جمله بسته بندی حبوبات، بسته بندی قند و شکر و غیره. این دستگاه در ابعاد مختلف بسته به نیاز مشتری عرضه می شود. کوچکترین ابعاد این دستگاه 18 سانتی‌متر و بزرگ ترین آن 100 سانتی متر می باشد

دستگاه دوخت پلاستیک و نایلون

از دستگاه دوخت پلاستیک  و پلمپ کردن آن‌ها استفاده می‌شود که می‌توان کیسه‌های حاوی آجیل، قند و شکر و اقلامی مانند آن‌ها را به وسیله‌ی آن بست. دستگاه دوخت انواع مختلفی دارد که استفاده‌ی از آن‌ها می‌توان در فروشگاه‌های کوچک مانند فروشگاه‌های خشک بار تا صنعت‌های بزرگ که نیاز به این نوع بسته‌بندی را دارند، استفاده نمود. دستگاه‌های دوخت به وسیله‌ی حرارت درِ انواع کیسه‌های پلاستیکی را پلمپ می‌کنند